MUSIC FASHION ÚJSÁG – 11. szám – Kreatív hirdetési megoldások ősszel is

2013. 09. 12.

 

ROCK AND POW FILMFESZTIVÁL
EXTRÉMSPORTOK A JAVÁBÓL

Az évek óta sikeresen működő Reel Rock filmfesztivál 2012-ben rekordot döntött, 2741 jegyet vásároltak meg a nézők. A rendezvénysorozat 2013-ban átalakul és új névvel jelentkezik: ROCK’N’POW FILMFESZTIVÁL
2013 meghatározó action és outdoor sport filmjei kerülnek vetítésre tematikusan Budapesten a Toldi és a Corvin mozikban szeptember, október és november hónapokban péntekenként.

TEMATIKA:

  • Szeptember 20. - Siklóernyő – Toldi mozi
  • Szeptember 27. - Szikla - Toldi mozi
  • Október 4. - Snowboard - Corvin mozi
  • Október 25. - Bringa, Snowboard - Toldi mozi
  • November 5. - Szikla és hegy - Corvin mozi
  • November 21. - Corvin mozi  

A vetítések után party az érintett sportág közösségének.

Támogatói megjelenések: on screen, print, online, helyszíni branding. Figyelembe véve a speciális rétegek megszólítását, a támogatói szintek árai ehhez mérten szolidak.

Bővebb információért kérjük, látogasson el weboldalunkra: itt.

Ha együttműködési ajánlatunkat szeretné látni, kérjük, jelezze itt.


NEW ORLEANS KULTURCENTRUM
KLUB A BELVÁROS SZÍVÉBEN

A nagyszerű adottságokkal rendelkező New Orleans Music Club (Budapest VI. kerület, Lovag utca u. 5.) ősszel megújulva, „átvarázsolva” várja közönségét. A színvonalas szórakozóhely és étterem hagyományos pesti ételeket, kiváló italokat, igényes műsorokat, különleges koncerteket, zenével és tánccal fűszerezett estéket kínál.

Szeptembertől a New Orleans Klub kulturközponttá alakul át:
ZENE, KONCERT, KIÁLLÍTÁS, SZÍNHÁZ, GASZTRONÓMIA – EGY HELYEN!

Mindennap kitűnő programokat biztosít az odalátogatók számára.

Hétköznapokon: standup comedy, tánc előadások, felolvasó estek, klasszikus zenei koncertek, jazz estek (Tátrai, Charlie, Sárik Peti, Váczi Eszter, Babos Gyula, stb.), MR2 akusztikus koncertek (Carbonfools, 30Y, Zagar, Péterfi Bori, Vad Fruttik).
Hétvégenként: Jazzy Party (Group’n’Swing, Tóth Vera, Garami Funky Staff) De a galérián helyet kapnak folyamatosan frissülő kortárs képzőművészeti kiállítások is.

A médiamix átfogó és sokrétű: 90.9Jazzy, Juventus Rádió, MR2, Facebook, MAHÍR, Metropol, PM, szórólap. A helyszínen kiemelt megjelenési lehetőség előzetes egyeztetés alapján.

Ha együttműködési ajánlatunkat szeretné látni, kérjük, jelezze itt.


 


CD – AZ ELEGÁNS ÉS SZÍNVONALAS AJÁNDÉK

Egy lemez minden időben nívós céges ajándék a partner, vagy a vásárlók részére. Különösen ha a CD a legkiválóbb hazai és külföldi előadók közreműködésével készül.

A közeljövőben megjelenő lemezek a Music Fashion Kiadó gondozásában:

  • SOUL SESSION - (A legjobb külföldi előadók - válogatás)
  • LADÁNYBENE 27 - Pozitív Offenzíva
  • TRIO A LÁ KODÁLY - Reflexiók
  • BELMONDO - Kooperatív
  • GITANO - Perpetuum Immobile
  • BÁRSONY BÁLINT - Velvet Valentine
  • GARAMI FUNKY STAFF - Soul Train

A lemezekhez kapcsolódó megjelenések: kreatív jelenlét a lemezborítón valamint a lemez alatt teljes oldalon saját hirdetéssel, Jazzy rádió, Facebook hirdetés, kiemelt online jelenlét a zenekarok/műsor és a kiadó web és Facebook oldalán, élőzenés koncert a Támogató részére.

Kérjük, látogasson el weboldalunkra, az előkészületben levő lemezekről bővebb információ itt található.
Ha együttműködési ajánlatunkat szeretné látni, kérjük, jelezze itt.


MIKULÁSGYÁR 2013
EURÓPA LEGNAGYOBB SZERVEZETT
JÓTÉKONYSÁGI AKCIÓJA

2005. Karácsonyán az ország legnagyobb jótékonysági akciójának megvalósítása volt a cél. A rászorulók, nagycsaládosok, sok gyermekes családok megajándékozása adománygyűjtés útján a karácsonyi időszakban. Cél, hogy a hagyományos nagy, céges adományozókon túlmenően az állampolgárokat is arra ösztönözzék, hogy adományokat hozzanak a médiumokban meghirdetett helyszínekre.
A 2009-es év eredményeit egy 11 tagú független szakmai zsűri Lisszabonban (Marketing Solal Awards 2010) Európa második legnagyobb karitatív akciójának ítéli.
2011-ben 257.000 gyermeknek segítettek egy csomag eljuttatásával. A MikulásGyár immár bizonyítottan Európa legnagyobb, legismertebb, legelismertebb karitatív akciója lett.
2012-ben 241.000 gyermek kapott segítséget, dacára a kedvezőtlenebb gazdasági viszonyoknak és a valamivel kevesebb gyűjtőpontnak. Fő stratégiai partnerek:  a világ egyik legnagyobb humanitárius segélyszervezete, a Magyar Vöröskereszt és a Magyar Posta, mint a hivatalos logisztikai partner.

A támogatók céljai, lehetőségei:

  • A már meglévő imázs erősítése, a támogatói pozitív megítélésének elősegítése a médiumokban való szereplés által.
  • A biztos hűség - érzet növelése az emberek gondolkodásában → adni jó és ezt a támogató is hirdeti!
  • Megmutatni az embereknek, hogy a támogató aktív résztvevője a társadalmi szerepvállalásnak, szolidáris a rászorultakkal, nem pusztán szavakban, hanem konkrét, kézzelfogható tettekben is. A NAGYSÁG KÖTELEZ!

Változatos megjelenések szinten minden médiumban: TV, rádiók, vezető internetes hírportálok, Pesti Est és Vidéki Estek, 16m2 - es LED - fal az 56-osok terén, nagy molinók a Felvonulási téren, www.mikulasgyar.hu, hírlevelek (450.000 aktív cím), 3 héten keresztül call center üzemeltetése tetszés szerinti tartalommal megtöltve.

Bővebb információért kérjük, látogasson el weboldalunkra: itt.
Ha együttműködési ajánlatunkat szeretné látni, kérjük, jelezze itt.