7 éve - 58 balatoni település – 200 tároló - 400 felület
Magyarország tradicionális „kerékpáros nagyhatalom”. Régen vidéken a kerékpár volt szinte az egyetlen közlekedési eszköz. Alföldi városokban akár még az ‘50-es években is természetes volt, hogy az utakon a kerékpárok aránya 80% feletti. Az autók elterjedésével ez a szám csökkent, de főképp a Critical Mass mozgalomnak köszönhetően 2006-tól ismét növekedésnek indult a kerékpárral közlekedők száma, és a kerékpárhasználat gyakorisága. A fővárosi mérések azt mutatják, hogy 2006 óta évente átlagosan 50-60%-kal bővül a kerékpáros forgalom. A fejlődés oka elsősorban a közlekedők szemléletváltásában keresendő. A kerékpározás a szegények közlekedési módjából „divatossá”, egy életfelfogás kifejezőeszközévé avanzsálódott. Budapesten a fiatalok között már nem az autó, hanem a kerékpár a „trendi”.
Ennek tükrében különös figyelmet érdemel egy kerékpártárolóval kombinált médiafelület, amit naponta több ezren használnak a Balaton körül. A Bringamédia figyelemfelkeltő hirdetési felület, magas kontaktusszámot biztosít, a kedvező elhelyezkedésének és méretének köszönhetően pedig különösen hatékony. A tárolók funkciójából adódóan a rajtuk megjelenő üzenet kikapcsolódás közben éri el a célcsoportot, ezáltal pozitív asszociációt biztosít a hirdetett márkával kapcsolatban.
A kerékpározás
Általában a közterületi hirdetési eszközök...
…gyors és magas elérést biztosítanak
…a célcsoport többszöri elérését teszik lehetővé (magas kontaktusszám) ezáltal a hirdetés hamarabb bevésődik a célcsoport tudatába
Miben vagyunk mások?